Skellefteå

Söndag kom mormor och "ploffe" och hälsade på i Luleå, dels för att sätta upp lampor och sen ge mig massa presenter som jag tackar för!!

Söndag till tisdag har i spenderat tiden i Skellefteå för att hälsa på mormor, "ploffe" och morfar. Tyvärr glömde mamma och pappa min fin nalle som mormor hade köpt till mig.. stygga! I Skellefteå fick vi uppleva första grill premiären och det tyckte vi var gott. Fick smaka lite genom mammas braiga mjölk. Vi hann även träffa moster Sandra, Glenn och kusin Tyra. Alla var såklart glada att träffa mig och jag var glad att träffa dom. Alla gör så roliga ljud som jag kan skratta till :)


Idag har vi varit och vägt oss på vårdcentralen och nu väger jag 5430g! Gissa om jag blir större och större för varje dag! Snar får jag användning av alla kläder som jag fick av morbror Johan och moster Lena :)

Nu finns det även nya bilder i fotoalbumet tagna av Sandra Hällström.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar