Vårdcentralen!

Idag har vi varit på vårdcentralen. Jag väger 5 kg nu! :) vi har även klarat av största delen av t2 månaders kollen:) Jag håller redan upp mitt huvud själv när jag ligger på mage och jag följer saker med blicken! Jag är ett underbart barn :D Hittade en jätte fin bild som satt ovanför där jag låg och den skrattade jag åt hela tiden som hon försökte kolla mina ögon. Det enda som kunde slita mig från den var mammas telefon för den är jätte rolig :) Nu sover jag så gott så mamma kan passa på att vila och sedan ska vi handla och ha lite kalas för mig:)
Tyckte fåglarna utanför var jobbiga!

2 kommentarer:

  1. Naaw, väger som den lurviga kusinen ;) Kul att du också skaffat blogg :D Puss från Sandra & Tyra

    SvaraRadera
  2. Anders känner igen knorrandet och tycker hon är söt. Du verkar ju i alla fall ha god kvalité på mjölken, lilla mamma. Prinsessan ser "fyllig" ut om kinderna.
    Puss från mormor

    SvaraRadera