Hårda tider.

Igår så var mamma jätte sjuk. Hade feber och ont i halsen, tur att hon har så snäll familj. Jag var snäll och glad hela dagen och när pappa kom hem fick hon båda skumbad och middag! Jag tycker fortfarande att gymmet är lite läskigt men mobilen är himla rolig. Mamma funderar på att höja gymmet lite så jag får lite distans då kanske det inte är lika läskigt :) Saknar dock min fina nalle som är kvar i Skellefteå men mamma ska hämta hem den när hon åker dit :) Tur att jag har min vackra (om dock extremt tråkiga i mammas ögon) Ikea mobil som förgyller alla blöjbyten.

Idag mår hon mycket bättre, förutom när hon hostar så att till och med jag vaknar och ni som känner mig vet att jag inte är lätt väckt. Idag har vi hunnit med massor! Vi har guidat morbror Johan och moster Lena på Luleås gator eftersom morbror Johan har väärldens sämsta lokalsinne :P Dom lyckades i alla fall hitta kläder till mina kusiner och ett jätte häftigt dusch draperi till sig själva, med fiskpinnar på! :) Efter det så checkade dom in på sitt hotell och vi for hem för att äta och sova lite men som vanligt väckte mamma mig med sina hostningar hela tiden. Vid sex tiden åkte vill till pappas restaurang för att äta och då kunde jag ju inte sova så vi hade en trevlig middag alla fyra medan pappa jobbade hårt. Johan och Lena tyckte planksteken var jätte god, mamma gillade sin hamburgare och jag gillade min mjölk :) Nu är jag jätte trött och sover i världens finaste vagga :) Puss hej och godnatt till alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar