Helg igen

Idag är det fredag och snart helg. Sen senaste uppdateringen har vi fått en inneboende från släktet Hysi. Farbror tar jätte bra hand om Aurora men har ännu inte bytt blöja, fick iaf en liten hälsning av Aurora första gången med en liten kräkning. Igår låg hon dessutom med pappa och farbror och rullade fram och tillbaka mellan mage och rygg. Klockan var då ca halv 1 och ungen ville inte sova så dom gjorde tappra försök för att trötta ut dom. Till slut drog dom det kortaste strået och fick lägga henne i vagn och gå ut och gå på promenad :P

Vi har under veckan hunnit vara till Piteå för lite häst kurs och har möjligtvis hittat en ny skötare av Musse "Mustang". Även om det betyder att han aldrig kommer att komma tillbaka till mig så vet jag att han kommer att få det bra. Han kommer endast att flyttas om jag vet att nästa kommer älska honom lika mycket som jag gör.

För er det berör så åker jag troligtvis ner till Skellefteå till helgen som kommer för då ska det förhoppningsvis ske provridning och vi ska även försöka hinna säga hej då till fröken Dahlberg som åker till Belgien med sin fjärde kärlek.

Lägger upp lite roliga bilder från de närmaste dagarna. Mamma har även kollat och det är på måndag som vi ska till vårdcentralen. Får se om man måste väcka Aurora eller om hon faktiskt är vaken 10.00..




Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar