Bort bra men hemma är bäst

Nu har vi kommit hem från Stockholm. Har både varit roligt, skönt och känslosamt.
Aurora och Ervin har hunnit träffa kusin Leopold och jag hann gå på stan med Nina sen har vi dessutom svettats bort typ fem kg var i Nina och Rasmus stuga som var 100 grader varm på kvällarna trots att jag stängde av elementet...

Idag har vi varit på min mormors begravning, den var väldigt lugn och stillsam. Jätte fin var den :) Läste dock inte upp mitt tal som jag hade skrivit åt mormor för det kändes alldeles för känslosamt för den lugna atmosfären.

Blev sedan middag hos Ulrika och Barry i Östertälje, dom tyckte nog Aurora var väldigt glad och aktiv haha.

22.40 gick flyget hemåt och Aurora skötte sig i princip lika bra som första flygturen förutom några arga skrik över att vi väckt henne men hon somnade fort om och sov genom hela landningen, utgången från planet, väskhämtningen och hela resan hem och hon sover fortfarande..

Imorgon blir det att BARA vara hemma och mysa.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar