Auroras nya vänner, Sverige kändisarna

Idag gjorde jag och Aurora stan med Johanna och Elodie. Aurora hade sina fina rosa skor som hon fick av tant Nina :)
Det första vi gjorde var att äta lunch på kulturens hus i Luleå och gissa vilka som var där! Andreas Jonsson och Lasse Kronér! Efter lunchen skulle mamma hämta kaffe och eftersom Aurora blir så avundsjuk när andra äter så fick hon följa med. Eftersom kaffet i princip var slut så tog det 100 år att få ut kaffet så jag satte ner Aurora på golvet och hon sitter såklart inte still. Hon börjar krypa så jag fick henne att ställa sig mot mina ben och självklart börjar hon flörta med Lasse som pratade i telefon. När han var klar så började han prata med henne och hon är ju inte sen att prata tillbaka. Sen är det ju inte varje dag man träffar Lasse Kronér som dessutom säger att jag har världens sötaste flicka, tell me something I don't know ;)

Så snälla som de flesta kändisar är så ställde Lasse upp på bild om han fick hålla i Aurora och självklart fick han det. Dessutom ställde snälla Andreas också upp på bild, så det blev en jätte fin gruppbild där till och med Aurora tittar in i kameran ;)



Kram till alla er där ute...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar