Grinig

Har varit väldigt dålig på uppdatering igen men har varit väldigt upptagen. Bråk med försäkringskassan, grinig unge, trött mamma och lite annat. Aurora har nu bitit mig ett flertal gången så nu ammas hon endast på morgon och kväll när hon är trött.

Annars har vi umgåtts med lite gamla vänner från föräldrakursen och tidigare besökare av baby sången. Har ju som sagt hittat ett nytt ställe som Aurora älskar att vara på så vi skippar tidigare platsen :)

Aurora har ju som jag skrivit tidigare blivit en riktig terrorist som klättrar på ALLT! Nu har hon även lärt sig att stå själv tills hon kommer på att hon faktiskt står utan stöd. Då faller hon ner på rumpan igen.

Nu väntar vi bara på den förbaskade snön som verkligen inte lyser med sin frånvaro. Det är mörkt och regnigt och vi går snart in i december månad! Om ni frågar mig så är detta inte okej! Så snart skriver jag ett brev till Gud och Jultomten och önskar mig lite snö!!

KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar