Few days in Skeå

Har spenderat några dagar i Piteå/Skellefteå. Blev Piteå på fredag till lördag för att se på clinic. Spelade även brännboll på fredag kvällen, kan lova att jag hade ont i alla muskler i hela kroppen!!

Lördag blev myskväll hos Annica, Pär och deras Alexander som snart blir ett år han med:) Söndag var en loppis dag och myskväll hemma på Odalgatan.
Söndag kväll kom Ervin ner så på måndag blev det lunch på stan lite shopping till dom andra två sen grillad oxfilé med mamma och Anders. 
Tisdag åkte vi ut till Bursiljum och träffade gammal barndomskamrat och hennes flicka. Sjukt roligt att se gamla huset och få tillbaka gamla minnen. Minns att jag hällde ut alla Peders grodyngel för jag blev arg för jag fick inte vara med :P


Idag blir det nog bada för det är grymt bra väder här, sen blir det kalas på Toscana för Anna :) hon blir ju 29 :P





Ervin fick prova att spela kubb för första gången igår. Han tyckte det var roligt fast än jag vann vår duell;)
Tur att man har snälla generösa vänner med större barn:P Fick en hel kasse med barnkläder som är i strl 86/92 :) 

Nu är det dags att gå ut och ha skoj i solen tycker jag! Kam



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar