Förlåt mig :P

Har varit extremt dålig på att uppdatera men har telefon problem som vanligt.
Har iaf hittat en telefon som kan ta kort och en sladd för att föra över dom.

Dom senaste dagarna har varit bra, Aurora sover länge på morgonen och solen har skinit. Så det har blivit många äventyr. Har dessutom äntligen hittat en jacka eftersom min hade en skalbagge i den... Svart skinnjacka för 100 kr :P Bra pris jajamensan ;D

Sen har vi en underbar nyhet. Fick samtal från förskolan 1 aug får vi veta datum för inskolning :D Andra nyheten är att Aurora äntligen tar nappar vi inte behöver åka till Östersund för att köpa!! Helt underbart! MAM Air ska det vara :D

Lite sämre nyheter är väl att NÅGON har lärt min dotter att doppa maten i sås. Så nu är det pappas tzatziki vi ska ha till allt..

Har även hunnit jobba några dagar då Aurora har varit hos Lotta och Niklas.

Idag har vi för första gången varit och badat utomhus på Aronsbadet. Riktigt fin ställe med vatten rushkana och flera olika pooler som är både barn och vuxen vänliga :D Idag har jag även gått från restaurangen till lägenheten är typ 7 km skulle jag tro.. Var lite smått frustrerad så blev så att jag i ilska gick hem i sandaler vilket resulterade i feta skavsår under föttera...

Får se vad det är för väder i morgon om det blir någon fler utflykt. Lite bilder från senaste dagarna :)









Godnatt kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar