Oj oj oj..

Det har hänt mycket nu men har fortfarande inte någon telefon att uppdatera med bilder och grejer...

Om mig, jag har nu börjat jobba igen. Jobbar på två ställen nu, inte så roligt att veta kanske men händer inte så mycket för mig.

Om Aurora, hon har börjat säga fler ord nu. Nyaste ordet är oj oj... Går jätte bra på förskolan, hennes favorit sysselsättning är att rita och hitta på bus med sin terrorist kompis och hon har redan två pojkar som är kära i henne. Just i precis detta nu mår hon kanske inte jätte bra. Vi har just blivit inlagda på sjukhuset för hon har fått problem att andas igen på grund av förkylningen. Var in på jourcentralen och andades in lite adrenalin. Hon var så duktig så hon fick till och med 2 ödlor. Doris och Tore heter dom. Gick ju inte så jätte bra med det så hemma fick hon brikanyl vilket inte heller hjälpte + att hon började spy. Så blev att åka in till akuten och andas in mer, blev inte heller bättre så nu är vi inlagda för observation över natten och har även fått en till dos adrenalin och nu sover hon äntligen gott.

Nu har vi dessutom bokat en resa för E's familj att komma hit. Så dom kommer den 13 och stannar 10 dagar.

Nu ska jag försöka få mig lite sömn ut i fall att sköterskan väcker oss för inhalering inatt....

Kraaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar