Fredags mys

Idag är jag tacksam över att Aurora har kommit tillbaka till sina rutiner. Sover äntligen hela nätterna igen och vaknar inte klockan fyra på morgonen.
Vi testade på en ny smakportion igår, morot puré. Det tyckte Aurora var som godis i munnen, har aldrig sett henne vilja äta så mycket. Blev nästan arg när det tog slut. Idag provade vi päron och aprikos puré inte lika gott men det funkade det också.
Igår spelade vi lite poker hemma och såklart vann alla en gång var men jag vann den sista och viktigaste ;) Hade hur kul som helst igår kväll när jag försökte gömma mina vinstpengar !! :)

I övrigt så har hon varit en underbar unge och glad nästan hela dagen förutom när mamma tycker hon ska sova en liten power nap.Aurora är nu väldigt nära att börja krypa! Är bara lite ben som ska hänga med :)




1 kommentar:

  1. I klädväg önskar jag nästan en kille:P Haha då varken jag eller crille är särskilt kvinnliga av oss:P

    SvaraRadera