High Fork Mustang

Igår flyttade Musse ut till min bror och hans fru i Jörn :) Perfekt deal, frågan är bara varför vi inte tänkte på det tidigare :/ Han var jätte snäll att lasta och har tydligen sett hela gården och var inte ens rädd för de två terroristerna som hoppade studsmatta. Tror han kommer få det riktigt bra där och på det här viset så kan jag fortfarande hälsa på honom när jag vill. Jag och Lena har bestämt att Johan ska vara barnvakt så kan jag och Lena ut och rida också :)

Nu är vi hemma igen för bilen ska in på lagning en TREDJE gång. Tur vi inte måste betala ett öre för att dom inte vet hur man gör.

Just ja för er som inte vet (Sandra) så har Anders klippt min lugg! Fick iaf en ziperall som tröst så det var värt det, men nu behöver jag en stor genom klippning och min frisör är fleeera hundra mil bort, det är ej okej! Lägger upp en bild senare när det ser hyfsat normal ut.

3 kommentarer:

  1. Haha (klart det var värt det) men fan lägg ut en bild NU! ;) PUSS

    SvaraRadera
  2. Vågar typ inte du kommer dö av skratt!! :P

    SvaraRadera
  3. Hej! Musse har jag haft på foder i några år och han var mitt hjärta över allt vore väldigt snällt om du kunde höra av dig till mig hur det är med honom nu? :-)
    /Emma, emmaostman@live.se

    SvaraRadera