Till syster Åsa

Först ska jag uttrycka min oändliga lycka över att ha blivit moster till en underbar liten flicka med otroligt mycket hår!!

Till Åsa:
Du behöver inte oroa dig för att du någonsin gör fel. Mamma instinkten gör det till en omöjlighet. Följer man sitt hjärta så kommer allting bli bra. Även fast hon är liten så är hon inte så skör som du tror dom håller för det mesta även om man inte tror det.
Sen behöver du inte oroa dig för alla små röda prickar/utslag som kommer, det får alla små bebisar någon gång men ett litet tips är att inte äta choklad det brukar dom reagera på. Stark mat är inte heller det bästa då brukar dom få ont i magen annars ät vad du vill för det försvinner ändå :P

Till alla andra:
Feeling hot hot hot. Den otroliga värme vågen verkar aldrig avta i Luleå. Aurora ligger fortfarande bara i blöja för att inte tyna bort totalt.
Här kommer även en bild på min vackra lugg för er som inte redan sett...

2 kommentarer:

  1. TACK! Dina ord starker! Har just varit med om forsta otrostliga gratattacken tidigt i morse och det sliter mitt hjarta i stycken. (Later sa dramatiskt pa svenska, men det ar ungefar sa det kanns...) Sen lite kraks och lite bajs och sa sov hon sott i flera timmar. Orsaken? Hmmm... Kanske lunchfalafeln igar eller Jamie Olivers fiskgryta med aioli jag lagade till middag igar kvall?? Var alltfor glad over att kunna ata sant jag undvikit i 9 langa manader, men idag blir det "pasta in bianco", dvs pasta och... inget mer, sa far vi se om hennes lilla mage mar battre. Stor kram, uppskattar alla goda rad min lillasyster kan ge mig och vi hors snart igen!

    SvaraRadera
  2. Forresten, snygg lugg! Jag alskar luggar och ar sjalv mycket lockad att snagga mig.

    SvaraRadera