En riktigt trevlig helg

Fredagen började med att jag ännu en gång fick ett av mina "anfall" så Ervin kom hem tidigt från jobbet.

Lördagen då kom Världens Bästa Sandra upp för att fira min födelsedag. Sandra och Aurora hade jätte roligt och dansade tzaills det var dags att börja fixa sig inför kvällens trevligheter.
Aurora åkte hem till Niklas och Lotta och själv tog sig mamma en drink med Sandra på Toscana. När pappa slutade så gick vi vidare till Allstars för att fortsätta kvällen. Vi hade riktigt trevlig och kom hem alldeles för sent, känner att kroppen är inte van vid det livet längre.

På morgonen åkte pappa till jobbet och jag och Sandra la oss i soffan och såg lite film. Sen gick tiden alldeles för fort för då var det bara för Sandra och packa ihop för att åka hemåt igen. Vi hann iaf äta en liten bit på Toscana innan jag skjutsade henne till bussen och samtidigt som det skedde så kom Aurora från Niklas och Lotta.

Nu är det läggdags för en liten flicka som nog har haft en lika trevlig helg som sin mamma har haft.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar