Dan före dan före m.m.

Snart julafton. Alla julklappar inslagna och snart beger vi oss mot Skellefteå för lite julmys. Har som vanligt varit dålig på att uppdatera här men har haft mycket att göra. Storstädat lägenheten så man kommer tillbaka till en ren lägenhet, har tvättat kläder så att vi har något att ha på oss på julafton, sist men inte minst har jag bara njutit av att min älskling äter välling. Är så mysigt att sitta i soffan tillsammans hon dricker välling och jag ser halv åtta hos mig och sen är det läggdags för Aurora.

Igår var jag och fick en enligt Lotta, Niclas och massör Anders, en välbehövlig massage. Är så fruktansvärt öm i hela kroppen idag, speciellt nacken och huvudet.

Idag har vi storhandlat och väntar på att imorgon bitti kommer Ervins kusiner och hälsar på. De har ju inte träffat Aurora än så vi hoppas att hon är lika snäll som vanligt och tar dem med storm, men det tror jag inte blir så svårt:)

Nu är det bara att invänta pappa så vi kan mysa och se lite film :)

Kram till alla men en extra kram till grannarna Anna, Urban och deras dotter Thuva :)



Lägger upp en rolig film på Aurora :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar