Spännande är inte vår grej

Berättade på facebook att jag hittat något väldigt underligt i min jacka. För några år sedan tog jag ut två st vad jag trodde var ros taggar. Attans vad fel jag hade... Visade sig att vara ett skalbagge ben. Var in till BikBok där jag köpt jackan och där sprättade granne Anna upp fodret och hittade skal och ben från skalbaggen. Ska tillbaka idag för att träffa chefen och se vad hon har att säga.

Annars så har det varit en lugn helg. Ervin har jobbat som en tok och vi har varit på promenader i solskenet. Igår var vi på kyrkan och lyssnade när Annas dotter Thea sjöng. Måste bara påpeka att min dotter var tyst under hela gudstjänsten! *Stolt!

Idag är Ervin ledig så vi ska väl ränna runt som vanligt, måste handla, fixa jacka och lämna in min telefon (IGEN).

Ni får gärna lämna en kommentar vad ni tycker om nya bilden så jag vet om jag måste ändra den igen.




KRAM





2 kommentarer:

  1. Jo du kan byta eller ????

    SvaraRadera
  2. Svar till "anonym": Ja jag kan byta. Frågan var om jag behövde göra om den eller inte.

    SvaraRadera