Äntligen har vi börjat få lite sommar väder här i Luleå. Grymt skönt! Dock lite jobbigt i mamma rollen, är det bara jag som tycker det är sjukt svårt att klä en 1 åring på som springer runt så att hon ska både vara skyddad mot solen och ändå inte för varmt :/ IAF så har vi haft två underbara dagar, min gurkplanta växer så det knakar så jag var tvungen att byta till en större pinne. Tar fortfarande in den på kvällarna då jag är grymt mån om att faktiskt få några gurkor.

Aurora njuter också av solen och att få springa runt ute och leka. Bollar, bollar och åter bollar är just nu favoriten. Idag så hade dessutom tvättstuga som tur är så är det ingen annan som vill tvätta på morgonen så jag fick tvätta alla maskiner samtidigt. Grymt skön så klocka halv tolv var jag klar :D När jag kom tillbaka från sista tvätten fick jag veta att Aurora klättrade upp och åkte själv i vår livsfarliga kana som inte har så höga kanter att hålla sig i men det klarade hon ändå.

Fick några fina bilder på Aurora med olika sommar outfits :)


I morgon väntar VIP shopping på JC. Får se om vi ens får upp Ervin till det. Ni vet ju att han EJ är en morgon människa.

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar