Helgen

Började med lite fredagsmys som Aurora somnade ifrån illa kvickt när mamma började se fotboll. Igår hade vi tjej middag hos granne Anna med barn. Aurora åt massor med korv, kött, potatissallad och pasta. Lite senare på kvällen sov småbarnen så blev lite radiostyrd bil som slutade med kaos. Efter det så blev det bara snack och sen bar det av hemåt. Ervin jobbade på release partyt på Toscana som var en succé. Han har varit så sjukt duktig i helgen och varit snabb ut med all mat och inga klagomål så han fick sluta tidigare och då blev det utgång för han och hans lillebror.

Idag steg jag upp på morgonen vid halv nio då Ervin knuffar på mig och säger att Aurora är vaken men är med Ervis. Så jag stiger upp är bara vaken för att byta blöja och ge välling sen somnar jag om igen. Blir väckt igen klockan 11 då det faktiskt var dags för lunch/kaffe och pojkarna skulle åka till jobbet. Efter ett tag ringer Ervin och frågar om jag har tråkigt, visar sig att han får ledigt eftersom dom haft fullt varje dag sen torsdag och han har jobbat stenhårt. Blev några timmar på Leos lekland med Aurora som hon älskar! Speciellt studsmattorna dom är roliga. Efter det blev det fotboll Spanien-Italien och lite popcorn. Nu sover Aurora och vi ser fram emot en ny morgondag!


Kram



1 kommentar: