Julen

Varit en rolig jul för Aurora. Massa människor som gett henne uppmärksamhet. Hon fick massa roliga julklappar som verkligen uppskattades, speciellt pulkan och lektältet. Fick dock ingen bra bild när hon satt i pulkan för pappa var för långt bort, men munnen den log i alla fall :)

Efter några dagar i Skellefteå så åkte vi hem till Luleå där vi inte gjort annat än ärenden känns det som. Var tvungen att åka till banken men då visade det sig att hon som fixat checkarna i Skellefteå hade glömt skriva på så blev 20 min där. Sen blev det barnens hus för att få hjälp med att sätta fast bilstolen, tog 20 min där för att jag inte hade några remmar som jag blev tvungen att köpa. Sen toys'r us för att kolla om alla "fjärrkontroller" lät lika lågt och det gjorde dom så blev en rosa leksak med sugkopp som lät hur man än vred och vände så blev säkert 20 min där också innan vi hade hittat den. Sist men inte minst maxi för att handla lite mat och majskrokar och ta emot alla gåvor vi skulle få som går ut den 31/1.

Var dessutom duktig och lagade lax och potatis mos till Aurora och i morgon blir det fullkorns spagetti med köttfärssås. Imorgon kommer även Annika, Per och deras lilla Alexander och bor hos oss några dagar och firar in nyåret!

Lite bilder från jul. Kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar